Sitta

När katten är borta så dansar råttorna på bordet.
nja, det talesättet funkar inte riktigt här idag.
Vi skjutsade iväg Fredrik vid halv fyra ungefär. Sen dess har vi varit själva.
Mathias har varit på klanderfritt humör hela dagen. Helt underbar!
Det tog lite tid å få han å sova, men annars har allt varit perfekt idag!
Jag som tänkte att jag skulle få massa tid för mig själv ikväll fick i säng lillen vid halv nio..
Nu har jag masat mig igenom Twilight filmen, ettan, å tänkte gå å lägga mig å se tvåan. Måste ju se dessa filmer alla pratar om känns d som:)
Imorrn är det skyltsöndag, men vädret verkar ju bli piss så vi får se hur d blir med den saken, just nu är det storm iaf. Sen får vi väl se va mannen i huset säger också, hur han kommer må imorrn.
Mathias gör massa framsteg hela tiden nu. Nu ikväll klarade han av å sätta sig upp själv ifrån liggande.
han såg skitförvånad ut när han kom upp å lyckades.
Han kämpar han stenhårt med krypningen just nu:)
Lyckades få bildregn på hur processen gick till när han satte sig upp.
Hade kameran i högsta hugg precis då så roligt att han lyckades:)
Skåda å njut:)
Tadaaaa...
Nu säger vi godnatt å hörs imorrn!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :