Onsdag

Nä nu är det dags att sätta in lådstoppen i köket.
Nyss satt jag inne vid tv:n och Mathias springer som vanligt runt i in stol.
Jag hör hur han håller p i köket å försöker dra i lådor, men d brukar inte gå så bra så jag struntar i det.
Tills jag hör, pang, pang, pang och går ut å tittar.
Då har han en tallrik på sin gåstol som han sitter å slår våldsamt med:P haha.
Vilken lycka det måste ha varit för honom när han lyckades:)
.
Han hade återigen en bra natt med å bara vakna en gång. Toppen!
Jag hoppas detta fortsätter, för det är helt underbart.
Jag är ju Pigg på morgonen.
.
Idag blir det låååångpromenad.
Jag å Matte går efter gröten ner emot stan för å hämta upp Ia och Lova. sedan fortsätter vi vidare till Emma allihopa som bor långt upp i bråten. Jag kan tro att det blir en promenad på runt milen hem till henne. Ska se om jag kan mäta.
Det blir trevligt.
Sen i eftermiddag så ska jag försöka fortsätta med trappan. Tvättade och började grundmåla igår. Varannat trappsteg gjorde jag då, så att vi har nånstans å gå när jag idag förhoppningsvis gör resten.
Hoppas ni får en trevlig onsdag vänner!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :