Lek och buslandet

Va fint å skoj det var inne på lek å buslandet.
Dit kommer vi definitivt åka fler gånger.
Men jag vet inte vilka som uppskattade det mest, Ia å jag eller Matte å Lova ;) haha
.
Mys i bollhavet
Pumpar lite på gymmet
.
Och rider  på gungdjuren...
Jätteroligt!
Och det lär ju bara bli roligare och roligare ju större dom blir:)
En sväng på stan hann vi men tiden gick så himla fort så det blev inte mkt och en bajsincident som slutade med stress och och nya kläder fick avsluta dagen!
Väl hemma slockna lillen på två röda!
Nu ska jag mysa med in sjukling här hemma.
Tack för idag flickor <3

KOMMENTARER


Ia

Hur roligt som helst va det!!:) o ja mammorna hade absolut roligt dom med, haha! Måste göras om snarast..men vi skippar nog bajsincidenten då tror jag;) Tack själva underbara ni! <3 kramar

2011-11-30 // 21:35:06
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :