Här står jag

Försökte lägga Mathias nyss, gick därifrån å han började gnälla ganska fort.
Gick upp igen å skulle återigen göra ett försök, då när jag kom upp så stod han upp i sin säng å skaka galler:)
Haha, första gången han gjorde det. Såg superroligt ut när man inte alls va me på då.
Synd att man inte har kameran i högsta hugg då=)
.
Jag va en sväng i örebro i förmiddags. Kom hem redan innan tolv.
Men fick nog med mig det jag skulle hem.
Tvekade massa på å åka, men just när jag tveka som mest fick jag ett mess från Emelie som behövde varor till jobbet å frågade om jag kunde åka, så det passade ju perfa:)
.
Sedan har jag målat massa i trappan idag. Så det artar sig. Allt vitt är målat, två ggr. Så nu är det det gråa kvar.
Tyvärr följde små bitar av tapeten med maskeringstejpen när jag tog bort den så det blev skitfullt, men d får jag lösa på nått annat sätt.
Klantigt, jag vet.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :