God morgon

Jag är verkligen trött som ett as idag. Fattar inte varför, vi har sovit bra allihopa!
Men när Matte tyckte d va dags å gå upp strax före sex så var jag nog mer död än levande.
Tur att jag börjar få rutin på detta så att jag kan göra det i sömnen.
.
Tittade på den tredje twilight filmen igår, så antar att jag måste gå på bio å se den fjärde nu. Jag tycker filmerna är bra, men inte så hemskt fantastiska som många säger. Och Edward är absolut INTE snygg. Vart får folk det ifrån? Då är ju Jacob tusen ggr snyggare. Den kroppen är nog få tjejer som skulle tacka nej till:)
Men jag fattar ändå grejen lite. För att man vill inte att filmen ska ta slut och man vill se mer.
Tänkte börja ta mig igenom Harry Potter filmerna sen med. Tror bara jag sett 1 där också. Och det är väl lite sånt där man "ska" ha sett?!
.
Nu är det kaffe å frulle som gäller. Sen ska jag få lite ordning på oss innan vi ska pysa iväg till öppna förskolan. Min plan är att traska iväg redan runt åtta.
Det är fortfarande kolsvart ute så vi får la se om det ljusnar innan vi går.
Nu vill jag ha snö!!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :