30/11

Oj, jag glömde visst bort bloggen igår.
Gårdagen bara rullade på.
Fredriks mamma kom hit sån Mathias hade å göra ett par timmar när dom busa. Medans Fredrik själv låg halvdöd på soffan å klagade på feber. Sjukdomar förstår jag mig på, men karlar å sjukdomar förstår jag mig inte på alls.
Hur kan man säga att män är det starkare släktet? Det är svårt för mig å förstå:P
.
Men eftersom farmor kom hit så fick jag lite gjort iaf. Laga middag, mat tills idag och en omgång till Matte med, måla klart trappan mm. Skönt va d!
.
Fredrik är hemma idag och ligger där uppe å snarkar. Snarkingar jag för övrigt höll på å krivera på inatt.
Varför snarkar dom alltid så högt och med jobbiga ljud när man försöka sova för? Bläää
Mattes nya vanr håller i sig. Mat 00,30 upp vid 06. Helt ok faktiskt även om man är trött. Han är ju världens bästa bebis på dagarna så han verkar nöjd. Å så länge han är nöjd är jag nöjd.
.
Katten kom inte in i morse när jag öppna dörren, han som brukar komma som ett skott. Konstigt tyckte jag efter han inte va här igår kväll heller.
Jag tänkte att han kanske smet in i garaget eller förrådet igår när jag sprang där ut å in, så som tur va så gick jag ut å titta. För ut ur förrådet hoppade en livrädd katt. Stackarn.
Bäst å gå ut å titta sen. Han har säkert skete nånstans där inne.
Men ändå, stackarn.
.
Idag blir det heldag i Örebro med tjejerna.
Vi ska till lek och buslandet och stan.
Plus att jag ska hämta hem min julklapp jag har köpt åt mig själv, nämligen detta:)
Larvigt? kanske
Kul? Absolut:)

KOMMENTARER


Kanske springs på nere på stan!

2011-11-30 // 08:47:16
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :