1,5 mil

Jag gissade på 1 mils promenad till Emma. Min mätare stannade på 9990 meter.
Är jag en bra gissare eller vad?? Och om man räknar med att jag gick in i huset och in till vardagsrummet så blir det 1 mil tror jag bestämt:)
Det var en härlig promenad med härligt sällskap.
.
Älskade Ia, du är en av de "saker" som får mig att tycka att denna stad ändå är helt ok. Utan dej skulle jag definitivt sett den som lite gråare och lite tristare!

.
Så efter kaffe å lek med barnen så packade vi i vagnarna igen och traskade tillbaka emot stan. Från stan tog jag dock bussen, men dagens promendskörd stannar ändå på ca 1,5 mil. Vilket måste anses som mer än ok.
Sen vi kom hem runt 16 så har jag lagat mat, målat färdigt trappan med grundfärg, struckit alla julgardiner och dukar, hängt upp dessa och fått fram lite mer julsaker.
Ibland är jag en effektiv en!
.
Tyvärr är vi lite halvkrassliga allihopa här hemma men vi hoppas att det går över och inte blir värre!
Imorrn ska jag lämna ut Mathias till sin farmor ett par timmar och försöka få lite gjort här hemma. Målning, städning, pyntning, bakning, ja vi får se va det blir!
Nu ska jag ta natten, så natti natti!

KOMMENTARER


Ia

Åh kära du va söt du är!!:) du förgyller min vardag med ska du veta! Tack för sällskapet idag o den härliga promenaden, de gör vi om!:) kram kram

2011-11-23 // 22:02:18
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :