Verkligen God Morgon

Jag förstår inte hur det kan vara sån skillnad från natt till natt. Inatt va han grym. Somna vid 00 ungefär och vakna inte förrens 06, sen somna vi om å sov till 09.30. WOW! Då finns det inte direkt nått å gnälla på å jag känner mig verkligen utvilad.
Lite frukost och kaffe bara så är jag redo sen.
Vädret strålar inte riktigt så mkt idag, men d gör mig inget. Blir inte så mkt pressande i solen utan tycker mer att det är jobbigt att gå med vagnen när det är så varmt.
Igår va jag galet effektiv igen. Hann med massor med grejer. Va bl a och handla med lillen. Ok tänker ni, handla, vilken grej. Men ja! det är ett projekt att handla själv tillsammans med ungen, allting kräver planering!
Allting gick dock bra och han sov under hela tiden vi va inne på Maxi.

Jag längtar nästan efter en dag med regn. För allting osm man ska göra inomhus hamnar ganksa mkt efter när d e såntfint väder då man absolut inte vill vara inomhus. Eller bara att man en dag med gott samvete kan sitta inne vid tv:n hela dagen å slappa, skulle faktiskt vara skönt!
Nä, kaffedags!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :