Veckans planering

Det är alltid skönt att ha lite planerat under veckan, ungefär lika skönt som det är att inte ha d:)

Måndag: Hemma och mysa med familjen eftersom Fredrik är ledig
Tisdag: Babycafé på morgonen sedan direkt efter det på veckans invägning på viktväktarna inkl möte där. Sen ska jag handla in veckans recept.
Onsdag: Återbesök på kvinnokliniken och kolla hur det läker, sedan babymassage om jag hinner dit.
Torsdag: Ska lämna lillen hos Ia under tiden som jag ska till brickegården för att sätta in en ny stav, sedan åker vi å hälsar på Emma och hennes lilla Tilda :)
Fredag, Lördag: Helg utan planer! Det va länge sen nu, men skönt!(tycker karln iaf;))
Söndag: Morsdag. så det blir lunch med Fredriks föräldrar.

Lite lagom med planer. Sen är det bara hinna med så mkt promenader som möjligt så att vågen visar vänligare siffror:)

Sen efter det är det bara 4 dagar kvar tills vi åker till småland :D
Och medans jag skrev detta så tog lillen sig ett lut på soffan:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :