Valborg

Dålig på å skriva sista dagarna, jag vet. Men jag har haft underbart besök ifrån viken i form av Ickan å Alek!
Dom kom hit i fredags å åkte nu idag. Valborgsfirandet bestod självklart av det lugna slaget, lite grillat å öl helt enkelt. Jag unnade mig t o m alkoholfritt vin. Det är faktiskt gott, smakar som vin, luktar som vin och känslan när man kluckar upp det i glaset är det samma, och det bästa av allt, ingen bakfylla:) haha
Vi tog en promenad ner till brasan men gick därifrån innan dom tänt den för det blåste och va inte alls skönt. Så vi traska hemåt istället.
Idag va vi ute i Lunedet en sväng på kollade in loppisen dom hade där å gick runt å strosa lite.
Nu är lilla familjen själva igen och idag blir en lugn dag, är sugen på paj, kanske ska baka mej en=)
Nä vet inte riktigt va jag ska skriva, har ju slagit sönder laptopen med så måste sitta vid den stationära, blä!
Måste hitta ny snart!

Ska bjuda på en bild på finaste bebisen!

KOMMENTARER


Therese O

Så söt!

2011-05-03 // 17:03:27
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :