Fin dag

Usch vilken natt vi hade inatt.. Lillen började krångla redan vid 23 och när jag sedan va uppe för trettielfte gången vid halv fem så va jag så trött att jag höll på å somna när jag satt med han.
Men sen sov vi till 09.30 så det blev bra iaf:)
Efter att vi gjort oss morgon klara så satte vi oss i bilen och åkte in till sofia i örebro...
Lite promenad, picknick i parken med sallad från Java blev det. Sen en sväng ute på marieberg också.
Gick bra med lillen och jag tycker att det där med amningsrum är suveränt på stora köpcenter, mer sånt!
Lite shopping blev det, nya naglack och en mössa till lillen iaf..
.
Lilleman i parken

Nya grejen är att stoppa in hela handen i munnen
å ännu mer...
.
Nu myser vi i soffan lilleman å jag
.
medans Zeke smyger i dörröppningen, haha

KOMMENTARER


Therese O

Åh så gullig han är! Verkar ha det underbart! Hel drös med kollegor som är mammalediga eller gravid på mitt jobb. Verkar vara så mysigt och vara "ledig" ;) kramkram

2011-05-31 // 17:59:42
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :