Underbara helg

Ja då va denna helg över. Underbara helg!
jag skulle kunna tänka mig att ha sådana hära helger jämt, för jag bara älskar att ha mina nära å kära här hos mig!
Lite snabbresume om helgen då!
I fredags först kom ju David å Rebecka, det va lite käk, mys å spel med dom på kvällen. Sen på lördag var ju ute i Lunedet och gick i det då fina vädret och mata djuren =) Sen käka vi på Max och åkte hem å lekte med lillen lite innan dom begav sig hem.
Lördagskvällen hade vi för oss själva så vi gjorde inte så mkt utan gick å la oss tidigt.
Söndag så kom Daniel och Sofia först så vi käka lite lunch och tog en promenad. Hem och återigen spela spel=) då dök Emma å Per upp så vi fika lite innan det började tjatas en massa.
Kvällen var jättetrevlig med mat å massa prat å massa mys och självklart massa spel :D
Behöver jag en säga att jag älskar å spela spel och passar gärna på så fort det är folk här?!=)
Hög ljudnivå och mkt tävlingsinstinkt som avslutades med att jag å Sofia sopade banan med dom andra :)
Så såg det ut i stora drag och vi avsluta med en frukost tillsammans nu på morgonen innan alla begav sig hem!
Helt fantastisk underbar helg!
Jag älskar mina underbara tjejer (och deras karlar) och önskar att vi alla bodde i samma stad!
Man tycker att man är stark och har det bra själv men innerst inne så saknar man dom som betyder så mkt för en och när man har dom hos sig så vill man aldrig att dom ska åka härifrån!
Nu dröjer det en stund innan jag ser alla igen, men det är värt all väntan =)
Tack för en underbar helg mina underbara vänner!

Lite bilder har jag, glömmer tyvärr alltid å ta men Emma har tagit så senare får jag dom å då kan d bli så att dom hamnar här, men här kommer lite iaf!
Lekmoster Rebecka=)
Matar åsna ute i Lunedet
Bebis 1 och bebis 2
Elaka morbror gör livets första kaninöron på bild

Idag blir det nog lugna gatan här hemma!
Tror bestämt att jag har gått å blivit pollenallergiker då min näsa och mina ögon bara rinner utan att jag e förkyld så måste nog åka å köpa nåt emot d me!
Får nog besök sen senare idag med av en av Fredriks vänner men annars så ska vi bara mysa hemma jag å lillkillen å pappan som är ledig från jobbet i 2 dagar nu =)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :