Träna

Gud va ja är sugen på att få börja träna nu.
Jag har inte en muskel kvar på benen, allt har tynat bort, försvunnit, kaput!
Även om jag inte kan muskelträna genom situps och liknande på länge så åtminstone ge mig ut å springa en sväng eller kanske cykla eller liknande.
Vill hur som helst börja röra på mig mer än genom promenader!
Ska bli spännande (eller hemskt och jättetråkigt) att se hur man orkar jogga nu i början. Jag har ju verkligen inte tränat nåt alls sen i höstas och knappt alls på ett år.
Men men, nu sätter vi snart igång och satsar på beach 2012!!

KOMMENTARER


Hej igen! Känner igen mig ;) Du kommer tillbaka tro mig, fortare än du tror. Jag är mer vältränad och väger mindre än innan jag var gravid ;) Ta det lugnt bara. Ett hett tips för plattare mage och bra muskelträning för magen är plankan. De säger att Situps tar sönder magmusklerna efter en gravidtet, men jag vet ju inte om det stämmer. Jag har kört på plankan sen förra sommaren och den är en hit! :)

2011-05-13 // 10:29:44
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :