Spagettiben

Idag regnar det. Skönt tycker jag nog.Sitter inne med gott samvete, inte bara för att det regnar utan för att jag tog en superpromenad imorse.
Det regna inatt och regnar nu men jag fick inte en droppe på mig så tajmade perfekt.
Direkt efter morgonrutinerna drog vi på oss kläder och började traska. Det slutade med 2 timmars konstant promenerande och riktigt trötta spagettiben, men skönt när man kommer hem.
Lillen tyckte dock att ca 2,5 timmar i vagnen som det blev va lite för mkt så när jag hade ca 15 min kvar innan vi va hemma så började han skrika nått hejdlöst, öronbedövande så att han inte själv fick luft.
Det är hemskt å lyssna på men jag visste ju att det berodde på att han va hungrig så försökte öka takten för att komma hem och vagga vagnen så att han kunde va tyst. Det slutade med att jag fick ta upp han i famnen, jag klarade inte att lyssna mer och alla bara tittade på mig, haha.
Så jag gick sista biten med ungen på ena armen å putta vagnen med den andra, jag va helt genomsvett när jag kom hem.
Men Mathias fick ren blöja och mat sen va han nöjd så d va bara d!
Nu har även jag fått i mig lite mat och skulle verkligen behöva en dusch, men d får vänta tills karln kommer hem!

I helgen får jag massa besök, å jag längtar. David och Rebecka komma på fredag å stannar fre-lör. Emma, Per, Daniel och sofia kommer på söndag å stannar till mån.
Ååå vilken underbar helg, jag längtar!
Men först blir det babycafé imorrn, bvc på ons och återträff med föräldragruppen på torsdag.
Här är man inte sysslolös inte:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :