Söndagslugn

Ja efter att det va full fart här igår med besök och spring så är det tvärtom idag.
Vi sitter inne alla tre å ser på hockey å dricker kaffe å gör ingenting, vilket inte händer ofta just nu.
Lillen har varit skrikig idag så vi har haft lite å göra med han. Vi skulle städa ur förrådet och få ordning på alla grejer där nu när garaget är klart, men d fixa jag själv medans Fredrik gick runt med vagnen på gräsmattan.
Det var den nytta vi gjort idag.
Vi tog en tur med bilen (pensionärsåka en söndag:)) och då somna lillen jättegott och sover fortfarande helt däckad i soffan.
Förövrigt så sover både zeke, fredrik och mathias i soffan just nu, fasen att jag inte har kameran.
På tal om kamera så hade jag den i högsta hugg imorse och lyckades få ett kort på min lilla goding nör han ser så glad ut så, skrutten!!
Lite mörkt å suddigt, men ändå
Å jag älskar att jag har en laptop igen!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :