Naglar

Har på sista tiden fått massa fina komplimanger för mina naglar, vilket är jätteroligt då jag verkligen försökt få ordning på dom. Och det gäller att passa på nu innan man börjar jobba igen:)
Dessutom finns d dom som undrar hur jag gjort.
Här kommer hemligheten :)
Detta är ett kit jag försökt använda så ofta som möjligt. Nu använder jag det ca 1 gång per vecka.
Det tar lite tid å göra detta men det är det värt.
1. pinne för å peta ner nagelband med
2. nagel och naglebands rengöring som man ska styrka på, massera in och sedan skrubba bort med en nagelborste under vatten
3. myrolja som man stryker på och masserar in både på hela nageln nagelband och under nageln.
4. nagelbandskräm masseras in på nagelbanden
5. Handkräm
6. Genomskinligt lack som gör naglarna starkare stryks på.
Den sistnämnda är den jag kört hårt med. I början målade jag på denna varje dag nästan för att få starka naglar.
Sedan lack på detta.
Jag kört ofta på fransk manikyr för det är så snyggt när man fått lite längd
Och resultatet för dagen:
Perfekt! :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :