Min älskade är världens bästa!!

Det finns ingenting som jag tycker så mkt om som orden "det är du värd"... Det är helt underbara ord att höra.
Det va precis det min man sa till mig igår när han kom hem med ett stort fint paket åt mig..
Det va ett stort paket och jag hade ingen aning om vad det skulle kunna vara.
Överraskningspaket är så roliga.
Tyvärr är jag extremt dålig på att visa uppskattning och väldigt dålig på att ta positiv kritik, men jag försöker iaf, trots att det kanske blir lite tillgjort :)
Men vet ni va d va?!
En ny laptop till mig!! =) weeeiiiii
Jag mitt klantarsle tog ju sönder den andra och jag är nästan såå beroende av en dator, så tack älskling, TACK!!
Visst är det tydligt att man kan köpa min kärlek, haha ;)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :