Lugna gatan

Ja nu har jag lite tid igen..
Det var hemska timmar igår. Han skrek konstant i flera flera timmar och han skrek högt. Sådär att han skriker så att han inte själv får luft och blir helt röd i ansiktet.
Jag tyckte så synd om han men visste inte vad jag skulle göra, vi prövade allt. Vi hade han i skift helt enkelt ett tag så att man inte fick hörselskador:)
Han va tyst lite grann när man la han till bröstet men tillslut så skrek han bara där med. Upptäckte sen tillslut att det inte kom nån mjölk till han, inte på nån sida, och jag fick inte ut nått själv heller. Inte så konstigt kanske, han hade haft en riktig kräkdag så han bara käka å spydde om vartannat, klart det tar slut..
Det sluta med att vi tiillslut testade att ge han ersättning för första gången, bara lite grann men det räckte. Skönt.
Det tog dock sin tid för vi hade flaska hemma, men den va ej kokad osv och innan det kallna så han kunde få..
Det var lite krångligt att ge han flaska men det funka det me. Varken han eller jag visste ju hur man skulle göra.
Han blev iaf någorlunda mätt och nöjd så han somna i min famn sen.
Näär han sedan vakna igen och innan vi skulle sova så fanns det mjölk igen och han fick äta normalt, då blev han helnöjd och sov sedan mellan 22.30-05, SKÖNT!:)
Nu har vi gjort oss iordning och ätit frukost bägge två, sen somna han igen så passar på å plocka lite, tvätta å hänga på nätet:)

Igår då. Ja vi började dagen med att gå på babycafé. Vilket var mkt trevligare än va jag tänkt mig. Mysig sångstund var det med. Det ska jag absolut gå på fler gånger. Va dock skönt å ha Ia där så man kände nån iaf.
Sen efter dett åkte jag å hämta Hanna sen begav vi oss på viktväktarna. Japp nu körde vi igång det. Vi skrev in oss och vägde in oss å allt va man gör igår så nu kör vi. Skönt när man inte är ensam utan har hjälp och peppning av nån. Jag har aldrig testat viktväktarna seriöst förut så tänkte ge det ett försök med att få bort graviditetskilona å allt jag lagt på mmig sista tiden.
Man kan ju ändå äta vanlig mat å allt å det verkar bra. Bara att man ska lära sig äta rätt!
jag ser fram emot detta nu och satsat på beach 2012 :) haha

Iddag väntar vi på besök av Jossan å Sanna, sen blir det besök på bvc för vägning, mätning och en träff med barnläkaren. Sen ska jag iväg å handla sen med efter de matlistor jag nu gjort.
Hade tänkt mig en promenad med, men vill inte väcka lillen nnu men blir nog så iaf!
Fy va tråkigt inlägg med bara text och inga bilder men har inga nya tyvärr, ni får bara mala text helt enkelt:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :