Härliga helg!

Ja en sån här underbar dag ska man inte sitta inne id datorn inte, och eftersom jag som bekant tagit sönder laptopen så kan jag heller inte sitta på altanen å skriva!
Men ett litet inlägg medans lillen sover blir d allt!
Första helgen sen prinsen anlände som vi ej har planer, så det är familjemys och husfix på schemat!
Mathias sov super inatt, somna sent vid 00.30 dock men vakna sedan inte förrens 05. Sen sov han till 08.30. Yeah, fint, sovmorgon för mig tänker ni, men icke=/ Efter 05 kunde jag inte somna om, typiskt! Tror jag är övertrött och känner känslan att jag MÅSTE sova när han sover och då går d icke!
Så jag e trött idag me!
Vi startade dagen med långpromenad till en loppis å tillbaka, tänkte gå ner på vårmarknaden med men d blidde visst inte så. Vi styr här hemma istället. Planterar blommor, målar och fortsätter fixa i garaget medans lillen snällt sovit i vagnen på altan.
För nån timme sen blev han mammig och skriker så fort jag inte bär på han, så nu sitter jag här igen å skriver med en hand medans ungen hänger på den andra=)
Nä, ut i friska luften igen!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :