God (?) morgon

Jag är vaken och pigg och kl är bara 06.. Hur kan jag vara pigg? Det borde vara en omöjlighet!? Killen har fått mat och susar nu sött i sin vagga igen å karln ligger bredvid å bara snarkar så jag funderar på att gå upp för å få lite lonelytime innan mina hjärtan vaknar fast att jag vet att vila å sömn vore det bästa. Tufft beslut det där:) haha Jag tror att man automatiskt blir en superkvinna med övermänskliga krafter så fort man blir mamma! Så all kred till mig och alla andra miljarder mammor! Bra jobbat! Nä, är hungrig så ska ner å käka lite iaf, sen får vi se vad det fortsatta beslutet blir! Det ser ut att bli underbart väder ute idag med vänner, så på med bikinin å skaffa er lite färg nu!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :