En trött mamma

En pigg bebis resulterar i en trött mamma.
En grinig bebis resulterar i en trött mamma.
Även en bebis som känner att det är helt ok att vara hungrig flera gånger på en natt resulterar i en trött mamma.
Ja, puh. Ibland är det inte bara.
Inatt kände visst Mathias att han va hungrig hela tiden. Kommer inte ens ihåg hur mkt jag har kunnat sova, jag är iaf väldigt trött idag.
Och efter 2 helskrikiga dagar innan det så är man även psykiskt trött, jag hoppas inte detta fortsätter.
Idag har det gått ganska bra hittills, han va glad imorse men jag verkar inte kunna lämna han en sekund.
När han e vaken blir han grinig så fort han inte blir underhållen, helst ska man hålla i han hela tiden.
Vi har iaf varit ute på en promenad nyss och då sov han så gott i vagnen. Jag lyckades käka lunch innan han vakna när vi va tillbaka så nu är det pass som gäller till 15, sen ska vi bort till baggängen och återträff med föräldragruppen å titta på alla bebisar. Hoppas hoppas han kan va glad då!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :