Effektiva jag

Idag har vi hunnit med mkt. Efter morgonbestyren begav vi oss in till stan och hem till Ia och Lova för att sedan ge oss ut på promenad, som blev ungefär en timme. Och jag kan meddela att jag inte klarar av att gå sådana promenader i easytone skorna ännu. Går kortare promenader med dom å jag får så in i h*lvete med träningsvärk i låren å rumpan, så visst, dom verkar funka:) så ska verkligen inte klaga...
det blev en lunch på stan och smet även in på hm för å köpa till fina sommarkläder till Matte.
Titta:)
Finns så mkt häftigt alltså.
Notera även solbrillorna i hans storlek i mitten där, fränt!
Han fick 2 st nya pyjamaser med, inte riktigt lika coola men ändå=)
När vi kom hem hade jag visst lite mkt energi så jag rensade kanterna utanför på ogräs och sopade bort allt grus från garageuppfarten, puh, sen va jag trött å tänkte at jag va värd en kopp kaffe å lite vila vid datorn.
Hmm, märkte att mjölken va slut först å kaffe utan mjölk e inge gott, så jag tog lite grädde istället som brukar funka. vid första klunken upptäckte jag att grädden va sur så d va bara resa sig å fixa nytt.
Tillslut satte jag mig ner med en god kopp kaffe å hopp om lite lugn vid datorn, men nehe.
Efter 3 rader skrivna börjat Matte skrika så nu sitter jag här igen med ungen på ena armen och skriver med den andra medans kaffet kallnar, haha!
Hur som helst så börjar jag bli grym på att skriva med en hand å Matte e så söt att d inte gör nått:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :