Dumma förkyldning

Ja lillemans förkyldning vill inte ge sig.
Jag trodde igår att det gett sig, men idag är det värre igen, så det blir inte alltid som man tänka sig.
Jag ska ju iväg till vårdcentralen nu vid elva så jag skulle ju lämna lillen hos Ia under tiden och sedan åka å hälsa på Emma, bägge två med varsin bebis. Å dessa planer spricker ju såklart, vi vill ju inte smitta deras små..
Så vi får lösa det på annat sätt helt enkelt...

Igår va jag ju på återbesök också, så nu är det fritt fram med träningen så länge det inte gör ont (vilket det kan göra ganska länge sa hon) och sen inga situps på ett tag, annars, fritt fram! Skönt.
Nu ska vi bara finna tid till å träna med sen kan man sätta igång:)
Sen så skulle jag inte bli gravid på 1 år heller sa hon då det kan bli komplikation utav det då man skärt upp livmodern. Vilket inte heller va något jag planerat så...
Annars är allt som vanligt igen:)
Efter återbesöket så begav vi oss hem till Carro å Freja för å sitta å göra ingenting ihop med dom istället för själva när det blåser storm ute.
Lillen i soffan hos Carro:)
Hem å traska en liten promenad iaf i blåsten, men skönt är det inte. Men vi kom en liten bit vilket är bättre än ingenting...

Å nu ska jag bara rekomendera alla småbarnsföräldrar att köpa en sådan här nässug
Den är verkligen skitbra!
Och utan den så skulle jag ha en mkt grinigare bebis här hemma än va jag har just nu.
KÖÖÖÖÖP!! :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :