BVC

Besöket på bvc gick toppen. Nu väger han 5120 gram och är 60 cm lång. Han växer på bra killen!
Han kissa på bvc sköterskan me, bra jobbat:)
Träffade barnläkaren med och allting såg bra ut!

Han är skrikig ikväll med, usch usch... Det är så hemskt å se han ledsen =/
Men Fredrik hade honom förut så jag har varit å handlat, har aldrig uppskattat att handla så mkt som nu:)
Handla, duscha, tvätta och laga mat. Det va d jag gjorde när jag fick en stund utan bebis, yeiij!
Men bebis verka bli nöjd tillslut för han tvärslockna här för ett tag sen och nu ligger dom (som vanligt:)) å sussar bägge två.
Finaste i världen är dom å titta på
Finns alltid så mkt jag tänker att jag vill göra när jag inte har bebis på armen, men sen får jag lite tid å då vet jag inte va jag ska göra, haha!
Skönt å bara vara, viktigast av allt tror jag!
Nä nu va ännu en tvättmaskin klar så ska hänga upp det!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :