31 maj

Idag har vi varit på babycafé, babymassage och barnvagnspromenad.
Inte för att mitt liv handlar om sonen, men iaf:)
Det är ju både roligt och mysigt så det gör ingenting.
Sen har jag fått duscha å fixa naglarna i lugn och ro så min dag har varit super...
Veckoinvägningen på viktväktarna idag med. Denna vecka blev det -0,9 kg. Känns ok med tanke på att vi inte rört på oss nånting pga förkyldning på både mig å lillen och dessutom all blåst.
Imorrn hoppas jag vädret håller så vi kan promenera långt, sen ska jag bara ägna mig åt att försöka få med mig all packning innan vi åker till småland på torsdag morgon. Det är lite svårare å packa nu med lillen än när man åkt själv. Men vi ska nog få med allt.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :