Måndag

En ganska bra måndag trots alls börjar gå till sitt slut. Efter besök av Lina, vilket för övrigt va mkt trevligt, blev det en bit mat innan karln kom hem. Dvs då han kom hem innan han åkte iväg igen =)
Lite plock å städ, tömning av kattlåda, vattning av blommor mm. Allt funkar när man e uttråkad...
Medans han är borta har jag passat på å gjort en ny sats kolakakor, då de förra på något konstigt sätt bara försvunnit !?=)
Lite tjatter i herr telefon med med systeryster  och Emma har förgyllt senaste timmen iaf.
Snart kommer väl min man igen så vi får fixa lite mat till kvällen och sedan ska jag bara längta efter kl 21 då en unge i minuten börjar. Då ska jag bara sitta å drömma mig bort till bb ett par hundra meter här ifrån och mitt egna lilla hjärta! Sitta å gråta till deras lycka, drömma å längta ännu mera.
Och för övrigt är jag väldigt förälskad i mannen i mitt liv!




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :