Jag gnäller lite till då....

Idag är en sån kväll då jag bara känner att allting är jobbigt och man har en äcklig uppgiven känsla som bara kryper sig på.. Varför ska det ta sån tid? Å ja, jag vet att det kommer när den är redo å allt sånt, bla bla bla.. Men väntan just nu är en känsla man inte kan beskriva för någon som inte själv suttit i samma sits. Man känner bara att man vill gråta och att bebis ska komma NU.. Å ja, jag vet också att det inte lönar sig å bara vänta, eller gnälla eller sitta still osv osv. Men ja, känslan e hemsk. Ååå, d går inte ens förklara..
Nä, nu vill jag ha min bebis här.. Ingen mer hemsk väntan eller sega dagar tack. Nu vill jag ha bebis!
Orkar inte fler dagar med bara väntan. Att göra ingenting är inge skoj mer.
Tur att jag har en fin karl som står vid spisen å gör potatisgratäng, fläskfile och vitlöksbröd åt mig att mumsa på ikväll.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :