Hemska dag

Ja usch min läpp har förstört min dag. Den gör sååååå ont!! :(
Just nu sitter jag med en påse is för att försöka bedöva bort smärtan lite, känns iaf bättre för tillfället.
Blev aldrig vårdcentralen imorse, somnade om och sov väldigt länge. Så har ingen aning om varför det är som det är. Måste vara någon infektion eller inflammation av nåt slag. Har kört med asolsprit på stora delar av dagen så har gått runt här å sett allmänt cp ut.
det enda positiva med läppen är att den tar bort en del smärta från magen, har nästan inte tänkt alls på det idag utan mest koncentrerat mig på läppen som sagt=)
Men vill att bebis kommer, kanske ska börja traska i trappen upp å ner ett par gånger så får vi se.
det blir lugna pucken med fredagsmys å varma mackor ikväll iaf!

KOMMENTARER


mamma

tycker du ska visa det för vårdcentralen om det är likadant imorgon

2011-03-18 // 21:22:37
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :