Bra dag

Dagen ser har verkligen börjat på topp. Jag har sovit jättebra inatt, solen skiner, mat i magen, lönen har kommit och vetskapen om att DHW börjar ikväll. Kan det blir nåt annat än en toppendag??=)
det ser ut att vara helt vindstilla ute med, ganska kallt, men ändå skönt. Så det blir nog att traska ut på en promenad. Sen får jag självklart ett köpbehov så fort lönen kommer, finns ju alltid saker man vill ha och när lönen är nyinkommen så behöver man inte ha dåligt samvete för att man handlar onödigt, d kan man ha resten av månaden.
Men detta är sista lönen jag får ifrån max, sen är det föräldrapenning som gäller och det är inte i närheten samma summa så kanske ska spara istället. Dessutom kommer inte dessa pengar förrens den 27 varje månad så blir ett långt hopp nu.
Barnbidrag, hur funkar det? kommer det automatiskt eller? Kanske borde checka upp.

Annars händer det inte så mkt på magfronten just nu, tyvärr. Jag får bara ondare i kroppen, framförallt ljumskarna tar mkt stryk nu, känner mig så svag i benen. men det är mest bara vila på schemat framöver så det ska nog gå bra.
Magen växer inte heller nåt speciellt men det får väl komma en bild här så småningom iaf, kan nog ta tag i d sen=)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :