+9

Å herregud, +9...
När man hade 9 dagar kvar kändes d som en evighet, nu gångar vi d me 2..
Men det går rätt fort. Vi börjar räkna ner igen istället och säger 5 dagar kvar istället.
Igår kväll trodde jag ändå att det skulle sätta igång. Kände förvärkar från tidig kväll som bara blev starkare och starkare som gjorde att jag inte kunde sova till slut så ont gjorde d.
Va uppe å gick runt för att försöka bli av med lite smärta, försökte äta en banan för jag mådde så illa, satt mig å titta på tv för att försöka tänka på nått annat. men 2 timmar senare värkte det ändå lika mkt om inte mer. Jag va himla nära på att väcka karln, men tänkte att jag ger sömnen en chans till - och jag somna.
När jag sedan några timmar senare va uppe för första gången för natten så va smärtan borta, men sömnen har inte varit någe vidare idag.
Hur vet man att det är rätt? igår gick jag ändå runt med en smärta jag tyckte va jobbig i 6-7 timmar. Inte konstant, men ändå. Å ja jag vet att det ska vara konstant, men undrar mer å fan d ska kännas, ska det göra ännu mer ont när man går hemma så åker jag gärna in å blir igångsatt å har smärtlindring från början..

Lite rostade mackor, mjölk å kaffe har börjat denna dagen ok. Solen skiner idag me å blåsten verkar hålla sig undan än så länge iaf. Vi ska nog kunna driva bort denna dagen med.
Ska ut till Linnebäck sen på lunch iaf.
Ha en bra dag alla kära!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :