+7

En hel jävla vecka har det gått nu.
Och tanken på att jag kan gå här en hel jävla vecka till ger mig kräkreflexer.
USCH!
Det känns som om jag kommer vara gravid i hela mitt liv och att det inte kommer någon bebis, som tur är så känner jag hur den rör på sig där inne varje dag, annars hade jag nästan tvekat..
Idag är det besök hos barnmorskan som gäller iaf. Se vad hon har å säga.
vet inte va vi ska göra, antar att det bara e samma rutinbesök som tidigare, men skulle önska mig en gynundersökning så man kunde känna om det va nått på gång. Om åtminstone tappen börjat röra på sig.

Solen skiner även idag här iaf å d verkar som om det inte kommer blåsa storm idag.
Solen och att man ser mer å mer gräs ute varje dag ger en iaf lite hopp om framtiden:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :