+3

Jaja, behöver jag ens säga att jag börjar bli fruktansvärt trött på att vara gravid. Missförstå mig rätt, det är hur mysigt som helst med mage och sparkar å allt som har med det å göra. Men det är mysigt i 40 veckor, 40 veckor, inte mer.
Just nu är känslan bara mer å mer för varje dag att man känner sig värre. Man känner sig stor, fet, ful, klumpig, orörlig, otålig, tråkig, ja allt. Och dessutom för varje dag så försvinner spänningen i att åka in till bb tycker jag. Nu känner man bara en besvikelse varje dag som det inte händer, istället som förut, en spänning och en förhoppning om att det ska hända. Låter såklart värre än vad det är, är självklart spänd på att få åka in till bb, men nu vet jag ju verkligen att det händer vilken dag som helst, det kommer kanske inte riktigt som en surprise längre :P
Lite väl gnällig kanske, men det är inte skoj.
Bara tanken på att sitta hemma å häcka en hel vecka till gör mig galen!
Idag skiner solen iaf, så nåt får vi väl försöka hitta på som är vettigt.
Läppen mår för övrigt mkt bättre idag!=)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :