+2

Ingen bebis inatt heller.
Ingen sömn inatt heller.
Det blev inte mkt till sova inatt. Det växlade mellan att göra dödligt ont i min läpp och min mage. Läppen är bara jobbig men ingen fara, d klarar jag av. Å magen önskar jag bara skulle börja göra ännu mer ont så jag fick åka till bb snart.
Men om bebis inte kommit på måndag så går jag till vårdcentralen för min läpp är inte normal. Stor som ett hus, varar å värker som fasen!!!
Hoppas ju på bebis innan dess men just nu ser det mörkt ut, känner absolut ingenting! Mkt sammandragningar på kvällarna men just nu känner jag som sagt, ingenting!
Får se hur man ska sysselsätta sig denna dag då, ingen aning. Valmöjligheterna är inte jättestora, å jag vill ju inte dirket visa mig bland folk.
Men men, kan bli en tuff dag för karln det här, men d får han ta:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :