+14

Ja å titta, jag e redan här igen.
Hemma från förlossningsavdelningen och de undersökningar de gjorde.
Ingen bebis som är sugen på att komma ut än iaf, tyvärr. Men allting såg iaf bra ut och det är på gång, det går bara lite sakta, väldigt sakta tydligen.
Mängden fostervatten är bra, hjärtslag bra, tappen börjar mogna men det är en bit kvar på den me.
Men så länge allting ser bra ut med den lille så ska jag nog klara några dagar till. Som längst får jag gå till 42+3, idag är det 41+6, så hur eller hur är det inte långt kvar.
Har en ny tid för samma undersökningar på lördag morgon igen, och ger testerna samma resultat då så väntar vi igen till måndag. Puh.. Vänta, vänta vänta vänta.
Men som sagt, senast måndag får dom sätta igång det. Men både dem å jag hoppas ju fortfarande på att det sätter igång av sig självt, det är bäst för kroppen!
Så nu får jag helt plötsligt en April bebis istället. Det hade ingen räknat med...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :