+13

Nu är vi snart där. Nu får jag inte gå över längre. Imorrn smäller d, lite mer än dessa dagar iaf. Nu har bebis inte längre nåt val, ut ska du, och ut kommer du.
Imorrn har jag alltså gått över 2 veckor och är inne på 41+6. Har en tid på förlossningen då de ska kolla ctg, blodtryck, hjärtljud, ultraljud, mängd med fostervatten osv. Äntligen ska man få en riktig kontroll. Dom gör även en gynundersökning för å se om tappen är mogen eller om man t o m öppnat sig något. Det ska bli skönt att få lite mer fakta på papper. Sen beroende på hur allting ser ut och vilket tillstånd både jag å bebis är i så får vi se om det sätter igång d. Dom kanske gör det imorrn, kanske om några dagar. Men om högst får jag gå till på söndag innan det är helt dags. Ser dom att jag är på väg att klara detta av egen kraft så väntar dom.
Men jag är fortfarande inte ett dugg nervös utan bara förväntansfull att få träffa min bebis, den har dragit ut på det tillräckligt länge. Får akta sig så man inte ser vilket kön d e på ultraljudet. Skulle ju vara en miss att få veta det ett par timmar innan när man har gått å väntat i nio månader innan =)
Men imorrn, imorrn ÄNTLIGEN händer det ändå något annorlunda. Äntligen ser man ett hopp och ett slut på denna långa långa resa med bebis i magen.
Så vi åker tidigt imorrn bitti, så ni lär inte höra nåt ifrån mig imorrn. Men har ni fortfarande inte hört nåt framåt kvällen så är jag kvar på bb, vilket betyder att dom satt igång mig. Annars skriver jag igen när jag kommer hem å berättar hur d gick och när vi ska tillbaka igen!
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!
FÖR NU VILL JAG HA BEBIS!!!

KOMMENTARER


Sanna

Lycka till! Längtar efter att få se det lilla livet :)

2011-03-30 // 15:05:33
mamma

Lycka till,längtar efter att få åka till er o se er bebis:)kram till er

2011-03-30 // 16:27:48
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :