+12

12 dagar över, 2 dagar kvar.
Nu ska jag bara se till att få dessa dagar att gå.
Idag är det nog inga problem för idag har jag sällskap hemma av min käresta. Han ligger hemma med ryggont, möjligen ryggskott, så han kunde inte jobba. Så egentligen hoppas vi väl på nu att det faktiskt dröjer till på torsdag med bebis så att han kan röra på sig lite iaf. Blir tungt å sitta på en stol på bb för han i det tillstånd han e nu. Plus att han kommer gnälla 48 ggr mer än mig just då sånafall, haha.
Så idag ska jag serva han så mkt det går, då får jag va uppe å röra lite på mig med.
Ikväll ser vi fram emot först fotboll vid 19 å sen är det återigen dags för de desperata husfruarna på wisteria lane att uppta min kväll.. Kan bli en bra dag detta.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :