+11

Jaha, ännu en ny vecka.
Den här veckan har jag iag fått starta med att snuffa lite bebis.. Ååå vva mys, jag vill me ha bebis.
Skulle hälsa på å tänka köpa med frukost till Carro å Tommy från donkan.
Men morgonen började sådär. Kom ut till bilen som var TOTALT översnöad, så fick borsta å skrapa i säkert en kvart innan jag kunde dra. Och när jag sen skulle dra hitta jag inte plånboken. den låg såklart i den andra bilen som Fredrik hade till jobbet. Så fick åka dit hämta den, sen ner till donkan å handla innan jag kom hem till dom - lite senare än va jag tänkte. Men fram kom jag å frukost hade jag med mig, så ingen skada sked :)
Å vilken lite tös hon är deras söta. Tänk att jag också sitter med en egen liten krabat snart, om du någon gång vill komma ut lilla du. 3 dagar kvar nu tills vi sätter igång iaf. Skönt å ha nåt å räkna ner till igen, nåt å se fram emot med ett fast datum.
Annars blir d lugnt idag, lite tvätt å styr här hemma. Å härligt väder är det också, så det blir en så lång promenad jag klarar sen.
Till helgen har jag min skatt iaf. Jag längtar!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :