+10

Nu är vi uppe på tvåsiffriga övergångsdagar. Det vill också säga att det nu bara är 4 dagar kvar tills tiden vi fått. Det känns skönt.
Idag har jag iaf haft lite annat för mig för att få tiden å gå.
Vi va en sväng i Karlstad för å titta på lite utemöbler på sommarlagret å på jysk. Kul å titta på såna saker för det betyder att sommaren närmar sig med stormsteg! Å sen va vi å käka me på Vedugnen.
Skönt att ha nåt å göra, tiden går fort då!
Väl hemma igen så blir det nu lite kaffe och vila. Det tar på kroppen å gå å stå iaf.
Imorrn har jag planer på att åka till Carro och få snuffa lite bebis där istället när min dröjer... Det ska bli himla mysigt tycker jag. Lilla lilla bebis, knappt en vecka gammal.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :