Tack

Tack alla fina ni som har grattat mig på den stora dagen!
Matte och jag hade en skön morgon i solen, eller jag i solen och han låg å plaska i badbaljan i skuggan. Det gilla han!
Jag misslyckades med Tårtbottenbaket, men lyckades med maten.
Sen kom Hanna och vi gjorde ett nytt försök med bottnarna. Misslyckades igen, allvarligt? hmm, gav upp och bad Carro köpa med färdiga bottnar.
Emelie dök upp, och Carro kom. Jag fick fin fina paket av dom allihopa, tackar och bockar!
Gjorde klart min tårta, som till slut blev bra, och drack kaffe och fikade med tjejerna innan karln kom hem.
Mat med han och sen kom svärföräldrarna och vi fika igen!
Fick även fina presenter av dom, tackar tackar!
Sedan kände jag att det va dags att röra på mig! Karln och jag tog vagnen och traskade iväg på långpromenad på dryga timmen. Regnet och åskan kom när vi precis kom hem så det var perfekt.
Haft en toppendag så är supernöjd.
Och Matte klädde upp sig dagen till ära :)
.
Tack för idag!
Nu är det bara 1 år kvar tills jag fyller 25. Då är ni välkomna på 25-årsfest.
Don´t forget!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :