Skillnad

Idag ska jag inte göra någonting tänkte jag.
Vi har tagit en lugn morgon här hemma och nu sitter jag med en kopp kaffe och bara myser medans lilleman sover..
Hade tänkt att gå en promenad men det hänger både regn och åska i luften så vill inte ge mig ut. Vi stannar helt enkelt inne idag.
Igår efter att karln kom hem så va vi å storhandla,, jag fick mig en dusch och sedan var det fotboll och sista avsnittet av desperate housewifes. Det var alltså en bra dag igår. Och jag är heller inte irriterad på karln, tvärtom, jättekär :)
Inga hormoner som spökar här inte va?:P haha

Det känns att som jag tidigare skrivit inte har så mkt planer framöver. Jag funderar nästan på å åka hem ett tag till snart. Men måste se hur det känns å vara hemifrån först. Nu när jag å matte åker till jkpg i helgen är det första gången vi är borta från fredrik sen bebis kom. Å jag tyckte det va jobbigt å va borta från han förut, säkert ännu värre nu. Och inte minst för honom så är det nog jobbigt om jag tar med mig matte nånstans en vecka eller så. Men vi får se, kan ju inte sitta här åå häcka bara.

Måste säga att jag märkte en sak när jag va hemma nu, att det är skillnad på vänner och vänner.
jag är så glad för er som jag fortfarande har kvar och som fortfarande känns nära varje gång jag kommer hem, trots att jag bott borta i så många år.
Varje gång jag träffar er så känns det som vi senast sågs igår.
Er jag framförallt tänker på är Ickan å Rebecka eftersom det var bl a er jag träffade när jag va hemma nu.
Ni ska veta att ni är guld värda att ha som vänner! <3
Även Sofia och Emma är kära hjärtan för mig. Vi har också bott på olika håll så länge men ändå är ni så nära mig.
Jag saknar er varje dag och tänker ofta på glansdagarna då vi alla bodde på samma ställe :)

Nu ska jag dricka mer kaffe och bara softa tills lillmannen vaknar.
En bild på zeke här bara när han provar en av mattes mössor :)
Han ville faktiskt ;)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :