Regn, again

Igår blev en lugn dag efter att vi kom hem från öret. Vi var ute hos Fredriks föräldrar å hämtade båten så han styrde med den hela kvällen, så nu är den klar för sjösättning! Matte och jag gick en liten promenad till och sedan var det bara mys inne! Just nu sitter jag på vårdcentralen och skriver på mobilen, därav klumpen med text bara, sinnes! Men ska iaf kolla upp mitt finger som ser helt cp ut och gör superont, och jag vet inte alls varför.. Så vi får se vad dom säger.. Sen när jag kommer hem väntas besök av fina Ia och Lova! Blir kaffe och bebismysa i regnvädret! Planerna för midsommar är lika med noll, blir hemma och lugna puckar.. Nä nu får dom skynda på här, vill inte vänta mer, vill hem till fina lilla familjen!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :