Promenad

Medans karln var iväg å la i båten tog jag mig en promenad ut till svärföräldrarna i Linnebäck.
Det blev en promenad det.
Det var gott med en kopp kaffe när man kom fram.
Vi var där ute någon timme sen kom Fredrik dit och vi åkte med han hem.
Nu har det blivit lunch här hemma och jag har gjort egen glass som även jag kan äta och gjort färdigt jordgubbarna.
Det alkoholfria vinet står på kylning med, så lite midsommar blir det allt.:)
Det blir visst lite grill här ikväll med med några av Fredriks vänner.
Sill och färskpotatis är redan avverkat så nu tar vi en kopp kaffe och myser lite med godingen och väntar på det fina vädret. Det regnar ju inte iaf så vi ska väl inte klaga...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :