Nya rutiner?

Jag är glad över att det regnar idag. För det betyder att jag kan sitta i soffan å gosa å halvsova i soffan i flera timmar utan dåligt samvete. Samtidigt som man hinner med lite hushållsarbete me. Tvättmaskinen är igång iaf. Sen får vi se vad om mer ska göras idag på den fronten.
Men först nu iaf så ska jag bara sitta här å mysa med pojken tills han somnar. Sen kör jag ett ryck.

Jag undrar om han inte har fått nya rutiner. kl 02 och 05 är det dax för mat varje natt nu. Idag sov han sedan till 08,15 så det är ju helt ok. Men ska jag behöva traska upp 02 och 05 varje morgon? Puh, jag är inte gjord för detta, haha. Ska se om jag senare i eftermiddag kan ta mig ner till apoteket och köpa en ny napp å se om vi får i han lite ersättning ikväll.

Ska bjuda på en bild där Fredrik håller på å lära Matte gå ;)
Han traskar på bra lillen, haha:)
Nä, mysa med lillen va d jag skulle göra ja...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :