Midsommar

Det blev en trevlig kväll igår. Sammanfattar nog detta med lite bilder istället för text.
Men Matte och jag kröp till kojs runt 23 medans de andra fortfarande satt uppe, sen sov han ända till 06:)
.
Grabbarna skulle spela krocket
.
Det var viktigt att det var rakt
.
Matte sov i vagnen
.
Å jag åt min hemgjorda glass med jordgubbar
.
Sen var det grillat
.
Å Matte var självklart med
.
Jag glömde nog skriva att jag lyckades med flaskan på Matte här om dagen. Den ultimata kombinationen är nu hittad och vi hoppas att detta inte var någon engångshändelse utan vi ska försöka igen. Dock var detta mitt på dagen så vi fick inte se om det blev någon skillnad på natten.
Anledningen till att jag försöker med flaskan är för att jag vill veta att det finns ett alternativ om min mjölk sinnar eller om jag är borta någonstans, vilket jag aldrig är nu någon längre stund pga detta.
Kan va skönt å veta att om han blir grinig för att han är hungrig så kan även Fredrik lösa problemet!
.
Idag blir det långpromenad hoppas jag, sen vet jag inte mer.
God morgon från Matte <3

KOMMENTARER


Annika

Ser trevligt ut!

Det är skönt när det finns alternativ!

2011-06-25 // 13:08:15
Ia

Va bra att du hittat kombon nu äntligen:) vart det MAM med 2an som funkade? Glassen din såg supergod ut! Söt han är Matte:)

2011-06-25 // 13:50:50
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :