Lugn och ro

Även fast jag har sovit dåligt inatt så har jag en sån skön morgon.
Vi var uppe samma tider inatt, plus att jag inte kunde somna igår så det har blivit lite sömn.
Men nu bestämde sig därimot Matte att det gick bra å sova.
Halv åtta lyfte jag upp han i sängen å gav han mat, sen slockna han. Så  nu ligger dom fortfarande både Matte å Fredrik å sover medans jag i lugn å ro får sitta å dricka kaffe och äta frukost. Skönt!
Har precis slängt i mig lite gröt och sitter ju nu med mitt kaffe och funderar på om det stundar morgonpromenad eller inte. Vädret är sådär och det ser ut som om det kommer börja regna vilket sekund som helst. Så vi får se.
I eftermiddag blir det iaf en tur ut till svärföräldrarna för lunch. Hörde nåt om att det skulle bjudas på strömming och potatismos - mums!
Annars har vi nog inga planer idag. Mer än att jag måste ut å röra på mig när jag hade innesittardag igår.

Vi måste ägna lite tankar åt min kära lillasyster som ligger inlagd på sjukhuset i västervik och mår sådär.
Igår kväll blev hon flyttad till iva, så vi får se hur hon mår idag.
Det verkar väl vara någon sorts blodförgiftning som drabbat henne...
Matte tänker också på dig:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :