Lite text då

Ja det har blivit en del bilder och lite text på senaste tiden. Har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, vet inte riktigt nu heller men det kommer nog av sig självt. För nu har jag nämligen tid, vilket jag inte har så ofta längre på dagarna då lillen sover mindre å mindre på dagtid och gärna vill bli underhållen.
Nu ligger fortfarande bebis å karl å sover så jag passade på att gå upp vid sju och ställde mig i duschen och tog en låååång lugn dusch. Ingen stress, inget skrik bara lugn och ro!
Den ro´n finner sig fortfarande i kroppen då jag sitter själv nere och käkar frukost och har kaffet på kokning. Har jag tur hinner jag dricka 2 koppar innan det är någon som vaknar där uppe.
Igår vi Matte igen och satte oss och titta på film, funkar jättebra. Men varje gång han somnar ett par timmar innan mig så är det känslan av förlorad sömn som infinner sig. Det är ju så det är, tid jag hade kunnat sova, enda tiden jag kan sova. Men nån gång ibland är det värt det att sitta uppe sent.
Jag fick mig en lång massage under filmen med, så igår va d värt d:)

Idag är tanken att karln ska lägga i båten, så matte å jag tänkte nog stanna hemma då och ta en långpromenad så vi inte sackar efter med det. Hoppas vädret håller så det inte börjar regna iaf, det ser faktiskt mörkt ut på himlen.
Jaja, lite text iaf. Nu ska jag bara sitta å njuta av tystnaden ett tag
Trevlig midsommar allesammans!
Jag kommer antagligen må mkt bättre än dej imorrn ;)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :