Igelkott

Gårdagen va en mkt härlig dag.
Vi fick mkt gjort,, och mkt mys.
Zeke kom återigen in i hallen med en liten stackars gråsparv. Sen fick han inte komma in mer alls på  hela dagen. Senare på kvällen såg vi att han sysselsatte sig med en igelkott som har flyttat in på våran tomt, men den hade han inte en chans emot. :)

Jaha, så va bjuder dagen på då?
Vet inte. Äter frukost nu, sen tänkte jag ta mig en promenad.
I eftermiddagen ska vi nog ta en tur till Karlstad när karln kommer hem. Han ville handla lite:)
Äää, vet inte va jag ska skriva, se om jag kommer på nåt bättre sen.

KOMMENTARER


Annika

Hej!

Testa att pumpa ur bröstmjölk o ge ur flaska för att se om det är smaken som är problemet. Om det är så så testa lite olika märken. Tur att det finns små tetraförpackningar!

Lycka till :)

kul att följa din vardag!

2011-06-20 // 21:06:11
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :