Hett, hett, hett

Idag har de varit varmt!
Det är svårt med en liten bebis när det är såhär varmt för dom blir så himla varma att det går knappt va ute, knappt ens i skuggan..
Jag har iaf haft massa fint besök idag i form av Ia, Lova, Emma och Tilda. De få bilder jag tog ligger tyvärr på telefonen så d blir inga här idag. Men kaffe ocg bebismys på altanen blev det tills det blev för varmt för dom små då fick vi gå in...
Sedan har jag fått sol på mig idag med. Låg på en filt på gräset och sola medans matte sov i vagnen i skuggan. Det gick nog nästan en timme så lite färg fick jg allt.
Nu väntar jag på att solen ska gå ner, eller åtminstone att det ska sluta va så varmt så att jag kan få komma ut å röra på mig lite.
Imorrn blir det Örebro med Hanna och sedan förhoppningsvis mer sol på min bleka kropp.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :