Galet

Sverige kan inte bara vara lagom varmt va? Antingen skitväder eller asvarmt.
Vi har iaf haft en bra dag idag på stranden. Matte låg under ett parasoll naken, ingen sol och inte blåst på honom så han hade det bra.
Jag kröp också in under parasollet ibland när det blev för varmt.
Jag har även badat, TVÅ gånger idag. Det var faktiskt superskönt så det blir mera sånt.
Man måste verkligen vara försiktig med lillkillen i denna värme så att han inte blir för varm, så det blir lite mer planering osv, men man lär sig väl.
Viktväktarna har vi varit på idag med. Inte lika bra som annars men fortfarande ner, så man ska väl vara nöjd. Har varit bortskämd med höga siffror så ibland måste väl även dessa dala.
Men hur som helst, jag har inte fuskat nåt och så länge siffrorna är minus så är jag nöjd!
Nu när det är så varmt så kan man ju inte så långpromenader på dagen direkt, så detta får vänta tills ikväll när det är svalare, om ens då. Vi får se!
Imorrn ska jag iaf baka tårta, man får det när man fyller år!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :