24 år

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, HURRA HURRA HURRA! :D
Det är idag 24 år sedan jag föddes..
Detta ska jag fira genom att baka en tårta (á la viktväktarna såklart;)) och sedan äta den.
Emelie kommer hit idag så hon får hjälpa mig med båda delarna, sedan tror jag Hanna svänger förbi med? nån mer som vill ha kaffe å tårta på altanen så är det bara komma :)
Sedan kommer svärföräldrarna i eftermiddag så vi får hoppas att det är tårta kvar då!
Mamma, pappa och mormor kommer på lördag. Då finns det nog ingen tårta kvar men får fixa nåt annat...
Vädret är ju med mig idag iaf. En liten sväng på gräsmattan hinns nog med, inte mkt dock, blidde lite bränd igår.
Ha en bra dag hörrni, d ska jag ha!
Grattis till mig!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :